Celý duben a květen jsme „pilovali“ především v družině, ale i ve výuce, názvy rostlin a zvířat, pracovali jsme s atlasem, s pomocnými kartičkami, s internetem, chodili jsme do přírody a snažili se určit stromy a rostliny, které jsme potkali.
Potom jsme uspořádali školní kolo, v jeho první části děti poznávaly živé rostliny a ve druhé určovaly názvy zvířat z obrázků. Rostlin bylo 60, zvířat bylo také 60, takže to soutěžící neměli vůbec lehké! A k tomu museli psát i druhová jména. Ještě nás čeká jedno upřesňovací kolo a nejlepší potom postoupí do Krucemburku.
Nejlépe dopadl Tomáš Husslik ze 2. třídy, který určil všechno úplně přesně, neměl ani jednu chybu! Chci mu také poděkovat, že mi pomohl s přípravou a donesl spoustu rostlin. Doufám, že jak byli žáci úspěšní ve školním kole, tak že budou úspěšní i v Krucemburku. Kateřina Sobotková